Team Regio-ambassadeurs

Het is voor het regiobestuur en de regioteams cruciaal om in contact te blijven met groepen. We willen weten wat er bij groepen leeft en speelt, wat groepen belangrijk vinden en hoe we ze het beste kunnen ondersteunen en vertegenwoordigen. Om die reden heeft onze regio sinds 2017 het Team Regio-ambassadeurs.

Elke regio-ambassadeur houdt namens het regiobestuur contact met een aantal scoutingroepen. Regio-ambassadeurs gaan bij groepen en regioactiviteiten langs en houden daarnaast op diverse manieren contact met verschillende mensen van de groepen in hun cluster. Soms nemen ze contact op met een concrete vraag of informatie en soms om gewoon een beetje bij te praten.

Als je hulp, advies of informatie nodig hebt van de regio, of als je ergens je mening over wilt geven, dan is de regio-ambassadeur de aangewezen persoon om contact mee op te nemen. Hij of zij kan je desgewenst in contact brengen met degene die je kan helpen in de regio.

Iedere vrijwilliger kan contact opnemen met de regio-ambassadeur. Wil je weten wie voor jouw groep de regio-ambassadeur is? Kijk dan op https://www.scoutingzeeland.nl/regioambassadeurs/wie-is-mijn-regio-ambassadeur