Spelcoaches

Doel:

Het team dat jouw team kan helpen met het beantwoorden van jullie vragen met betrekking tot spelkwaliteit, samenwerking binnen je leidingteam (of misschien wel je hele groep) of als je benieuwd bent hoe andere groepen iets doen.

Werkwijze:

De spelcoaches hebben een jarenlange ervaring binnen scouting. Daarnaast hebben ze verschillende tools tot hun beschikking om je te helpen de spelkwaliteit binnen je eigen speltak te verbeteren. Een van die tools is het spel “Power up your game”. Dit spel kun je met je speltak spelen, maar misschien wil je als hele groep of bestuur kijken of er een goede balans is binnen jullie team. Hebben jullie allemaal dezelfde verwachting en beleving? De spelcoaches komen op jullie verzoek naar jullie toe om jullie te begeleiden tijdens dit spel.

Je komt de spelcoaches verder tegen tijdens de workshopavonden van de regio. We proberen altijd twee workshops te organiseren waarbij het vooral de bedoeling is om ideeën uit te wisselen of antwoorden te geven op jullie vragen.

Onze laatste tool zijn de spreekuren die organiseren. Als we van verschillende kanten dezelfde vragen krijgen organiseren we een digitaal spreekuur waarbij we in een uurtje proberen jullie vragen te beantwoorden, met voldoende ruimte voor alle deelnemers.

spelcoaches@scoutingzeeland.nl